چرا باید با استراتژی شروع کرد؟
نوشته شده توسط : یوسفی

چرا باید با استراتژی شروع کرد؟

فرصت های بازار را کشف کنید و درآمد خود را افزایش دهید ( دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال )

بازاریابی برند خود بدون استراتژی بازاریابی اینترنتی یا استفاده از یک برنامه بازاریابی آنلاین نامناسب راهی مطمئن برای از دست دادن پول، اتلاف وقت و نرسیدن به جایی است.

در دنیای دیجیتال امروز، رشد یک کسب و کار با چالش ها و فرصت های زیادی همراه است که استراتژی ها و راه حل های مختلف بازاریابی وب را می طلبد. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که برای یک بخش خاص از مخاطبان موثر بوده است ممکن است بهترین رویکرد برای دیگری نباشد. به همین ترتیب، استراتژی های بازاریابی اینترنتی که یک سال پیش نتایج مثبتی به همراه داشت، ممکن است امروز نتایج مشابهی را ایجاد نکند.

اغلب اوقات، استراتژی‌های بازاریابی آنلاین منسوخ و غیرمتمرکز، کسب‌وکارهای سودآور را به یک کسب‌وکار همیشگی تبدیل می‌کنند. آیا برند شما یک استراتژی بازاریابی دیجیتال واضح دارد؟ فرصت ها را برای افزایش عملکرد دیجیتال خود از دست ندهید. اکنون زمان سرمایه گذاری در خدمات استراتژی بازاریابی و ارتقای موفقیت دیجیتالی خود به سطح بعدی فرا رسیده است.دوره دیجیتال مارکتینگ سازمان مدیریت صنعتی

یک استراتژی دقیق بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد:

  • شکاف های بازاریابی را تعیین کنید
  • دسترسی خود را گسترش دهید
  • هدف گذاری مخاطب را بهبود بخشید
  • در زمان، پول و منابع صرفه جویی کنید
  • ترافیک، سرنخ ها و تبدیل ها را افزایش دهید
  • درآمد بهتر و سریعتر ایجاد کنید
  • فرصت های بیشتری را برای ایجاد آگاهی از برند کشف کنید
  • اقدامات مناسب را انجام دهند
  • عملکرد کمپین و موفقیت برند را اندازه گیری کنید
  • شهرت برند بسازید
  • مقیاس کسب و کار
  • با غول های صنعت رقابت کنید
  • دستیابی به اهداف تجاری
  • منابع مالی خود را مدیریت کنید

بدون یک استراتژی بازاریابی آنلاین به خوبی تعریف شده، شما نمی توانید:

  • اهداف روشن را تعریف کنید
  • اشتباهات بازاریابی دیجیتال را شناسایی و رفع کنید
  • خط لوله فروش خود را رشد دهید
  • از کانال های بازاریابی موجود استفاده کنید
  • بهتر از رقبای خود عمل کنید
  • بودجه بازاریابی دیجیتال خود را عاقلانه تخصیص و خرج کنید
  • پایگاه مشتری خود را بسازید
  • اعتماد به برند را ایجاد کنید
  • سرنخ های فروش را تحویل دهید
  • افزایش جریان ترافیک و تبدیل
  • تخصص صنعت خود را افزایش دهید
  • ارائه خدمات عالی به مشتریان
  • با مشتریان بالقوه در سراسر پلتفرم ها درگیر شوید
  • از روندهای بازاریابی و فرصت های فروش استفاده کنید

اجرای مستقیم بدون یک استراتژی بازاریابی اینترنتی خوب ساختاریافته یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که می توانید در راه اندازی کسب و کار خود مرتکب شوید.

ناامیدی و سردرگمی در بهینه سازی فرآیندهای وب و عملکرد کلی خود را از بین ببرید. با شرکت استراتژی بازاریابی ما شریک شوید و از خدمات استراتژی دیجیتال سفارشی ما استفاده کنید.

بیایید طرح اصلی شما را بسازیم

شما در طول راه با موانعی روبرو خواهید شد،اما ما شما را به یک مسیر روشن راهنمایی می کنیم

اهداف بلند مدت خود را مشخص کنید و به آنها برسیددوره عادل طالبی

توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال فرآیند ایجاد نقشه‌های راه و برنامه‌های عملیاتی است که صاحبان مشاغل و بازاریابان را در دستیابی به اهداف برندشان راهنمایی می‌کند. برای تضمین موقعیت رقابتی در بازار آنلاین، هر رهبر صنعتی باید یک برنامه بازاریابی اینترنتی قطعی برای ادامه عملیات و رسیدن به اهداف تجاری داشته باشد.

با این حال، بسیاری از بازاریابان بدون داشتن یک برنامه استراتژی بازاریابی مستقیم وارد بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) می شوند. این یک حرکت بد است، همانطور که ضرب المثل می گوید: "شکست در برنامه ریزی، برنامه ریزی برای شکست است." بدون برنامه بازاریابی دیجیتال، بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و سایر تلاش‌های بازاریابی دیجیتال با مشکل مواجه خواهند شد و بازگشت سرمایه (ROI) مورد انتظارتان را نخواهید دید.

با دوره های دیجیتال مارکتینگ یک استراتژی بازاریابی اینترنتی موثر، رشد آنلاین خود را تسریع کنید

 

ایده های دیجیتال مارکتینگ اگر بدون ساختار و بدون پایه باشند، نتایج سودآوری به همراه نخواهد داشت. برای ایجاد و اجرای استراتژی‌های بازاریابی وب مؤثر، باید داده‌های تجاری ارزشمند را جمع‌آوری کنید و رویکرد کلی بازاریابی خود را متحول کنید.

آیا دانش، منابع و مهارت لازم برای ایجاد چارچوب استراتژی بازاریابی دیجیتال را ندارید؟ آژانس استراتژی بازاریابی ما خدمات استراتژی دیجیتالی را ارائه می دهد که به اهداف و نگرانی های بازاریابی شما می پردازد. ما استراتژی‌های بازاریابی آنلاین متمرکزی را توصیه می‌کنیم که عملکرد برند را تقویت کرده و شکاف‌های بازاریابی را به فرصت‌های فروش تبدیل می‌کنند.

 

کشف کنید که چگونه شرکت استراتژی دیجیتال ما می تواند به شما در درک بهتر نیازهای بهینه سازی وب، فرآیندهای فنی و رشد ترافیک ارگانیک به شما کمک کند. در ارتباط با یک مشاور استراتژی بازاریابی و اجازه دهید ما یک طرح بازاریابی آنلاین است که مناسب برای نام تجاری و درایوهای خود را به نتایج واقعی ایجاد کنید.

رویکرد استراتژی Thrive

یک جهت بازاریابی واضح را تجسم کنید

خدمات مشاور بازاریابی اینترنتی Thrive به گونه ای طراحی شده است که به شما کمک کند از موقعیت فعلی خود در بازار (نقطه A) به جایگاه صنعتی رقابتی (نقطه B) برسید.

کسب و کار شما در کجای طیف فروش-بازاریابی قرار دارد؟ رویکرد بازاریابی فعلی شما چیست؟ آیا شما را به مقصد مورد نظرتان می رساند؟ مشاوران استراتژی بازاریابی دیجیتال ما در دوره ی دیجیتال مارکتینگ  برای درک چالش های بازار شما تحقیق و تجزیه و تحلیل انجام می دهند و توصیه های مبتنی بر داده را برای دستیابی به اهداف خود ارائه می کنند.

 

یک استراتژی بازاریابی خوب با یک هدف مشخص شروع می شود. تعیین هدف به شما امکان می دهد موفقیت را اندازه گیری کنید، درک عمیق تری از پیامدهای تصمیمات خود به دست آورید و اولویت های خود را مجددا ارزیابی کنید.

شرکت استراتژی بازاریابی اینترنتی ما به شما کمک می کند تا اهداف اصلی خود را تعیین کنید تا تلاش های بازاریابی خود را در جهت درست تنظیم کنید.

 

آیا کمپین های بازاریابی وب خود را راه اندازی کرده اید اما هنوز نتیجه ای نمی بینید؟ ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا برنامه‌های بازاریابی استراتژیک را شناسایی کنید تا اطمینان حاصل کنید که تلاش‌های شما نتایج سودآوری دارد.

 

آیا کسب و کار شما بودجه بازاریابی دیجیتال محدودی دارد؟ در Thrive، ما به شما کمک می کنیم تا اهداف واقع بینانه را تعیین کنید و یک استراتژی بازاریابی آنلاین ایجاد کنید که متناسب با ظرفیت مالی و توانایی های بازاریابی شما باشد.

با شرکت استراتژی دیجیتال ما تماس بگیرید و بیایید در مورد چگونگی دستیابی به بهترین اهداف بازاریابی خود، بسته به موقعیت منحصر به فرد خود، صحبت کنیم.

آژانس استراتژی بازاریابی عادل طالبي صنعت منحصر به فرد شما را در نظر می گیرد

یک شرکت قابل اعتماد را انتخاب کنید که هر مرحله را ترسیم کند

با توجه به انبوه آژانس‌های استراتژی بازاریابی که خدمات ممیزی وب‌سایت، بازاریابی آنلاین و راه‌حل‌های استراتژی رسانه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهند، پیدا کردن آژانس مناسب متناسب با تجارت شما می‌تواند چالش برانگیز باشد. در برخی موارد، ممکن است در دام یک آژانس بازاریابی اینترنتی و استراتژی محتوا بیفتید که بیش از حد وعده می دهد، اما کمتر ارائه می دهد.

به نظر دومی در مورد استراتژی بازاریابی سازمانی خود نیاز دارید؟ آیا به دنبال آژانس استراتژی رسانه اجتماعی دیگری برای مدیریت برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال خود هستید؟ به دنبال رشد یا پیشنهاد برای سرمایه گذاران هستید؟

شش نکته مهم هنگام انتخاب شریک استراتژی دیجیتال:

 


روش های حسابرسی وب با عادل طالبی بازاریابی دیجیتال

یک شرکت معتبر استراتژی بازاریابی، ممیزی کامل بازاریابی دیجیتال را اجرا می کند، نتایج ممیزی سایت شفاف را ارائه می دهد و مسائل وب سایت و فرآیندهای فنی را روشن می کند. علاوه بر این، یک شرکت استراتژی دیجیتال قابل اعتماد از ابزارهای پیشرفته ممیزی SEO استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که تمام جزئیات و توصیه های کمپین دقیق هستند. در Thrive، اصطلاحات فنی را توضیح می‌دهیم و گزارش ممیزی وب‌سایت شما را بررسی می‌کنیم تا درک واضحی از اینکه پول شما کجا می‌رود و چه اتفاقی در کمپین شما می‌افتد، داشته باشید.

 


استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک

بسیاری از بازاریابان وارد بازار تجارت الکترونیک شده‌اند، اما تنها تعداد کمی واقعاً خواسته‌ها، محدودیت‌ها و پتانسیل آن را درک می‌کنند. اگر در حال ایجاد استراتژی تجارت الکترونیک خود هستید یا هنوز برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را برای فروشگاه آنلاین خود تثبیت می کنید، ضروری است که یک آژانس استراتژی بازاریابی دیجیتال با سال ها تجربه در بهینه سازی تجارت الکترونیک انتخاب کنید. شرکت استراتژی بازاریابی ما بیش از 15 سال تجربه در زمینه های مختلف توسعه استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک از جمله تجارت الکترونیک PPC، سئو تجارت الکترونیک و طراحی وب تجارت الکترونیک دارد.

 


طرح تبلیغاتی در بازار آنلاین

آیا شما یک خرده فروش شخص ثالث در Amazon، Target Plus یا Walmart Marketplace هستید؟ برای بهبود سودآوری خود و اطمینان از اینکه استراتژی بازاریابی آمازون شما مطابق با استانداردهای بازار است، حتماً با یک شرکت استراتژی دیجیتال که به خواسته ها و محدودیت های پلتفرم های مختلف بازار آنلاین آشنایی کامل دارد، مشورت کنید. از همه مهمتر، با یک آژانس بازاریابی دیجیتال با تخصص و تجربه ثابت شده در توسعه و اجرای استراتژی PPC آمازون، استراتژی برندسازی آمازون و برنامه های تبلیغاتی بازار آنلاین شریک شوید.

 

انعطاف پذیری بازاریابی

آیا به سایر مشاغل، سرمایه گذاران، تصمیم گیرندگان یا مصرف کنندگان پاسخ می دهید؟ یک مشاور استراتژی دیجیتال قابل اعتماد یک طرح تجاری بازاریابی رسانه های اجتماعی و تکنیک های بازاریابی دیجیتال را تدوین می کند که با خواسته های مشتری و شرایط متغیر بازار سازگار است. چه برای توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی B2B، استراتژی رسانه های اجتماعی B2C یا سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال به کمک نیاز داشته باشید، مشاوران استراتژی بازاریابی اینترنتی ما می توانند به شما کمک کنند.

 

استراتژی تبلیغات

تبلیغ محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین مستلزم استراتژی های جستجوی ارگانیک و پولی پیشرفته است تا از هیاهو بالاتر برود و توجه مشتری را به خود جلب کند. با این حال، تنها چند آژانس استراتژی بازاریابی می توانند به طور موثر استراتژی گوگل ادوردز و تکنیک های بازاریابی دیجیتال ارگانیک را تولید و اجرا کنند. Thrive متشکل از تیمی از متخصصان صنعت است که در راه حل های مختلف تبلیغات آنلاین از جمله استراتژی تبلیغات فیس بوک، استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی و ایجاد استراتژی SEM آگاه هستند.

 


استراتژی سئو سایت

یک مشاور استراتژی اینترنتی قابل اعتماد تمام جنبه های طراحی وب و عملکرد سئوی شما را بررسی می کند تا تمام عواملی را که بر دسترسی وب سایت شما تأثیر می گذارد و مانع رشد آنلاین شما می شود، تعیین کند. مراقب یک آژانس استراتژی دیجیتالی باشید که بدون بحث در مورد مسائل طراحی وب پاسخگو شما، مستقیماً به بهینه سازی جستجو می پردازد. در Thrive، توصیه‌های استراتژی سئوی وب‌سایت ما نیز به وظایف مهم رفع مشکلات وب‌سایت و جلوگیری از آنها می‌پردازد.

اگر در آژانس استراتژی بازاریابی آنلاین و رسانه های اجتماعی فعلی خود بازدهی دریافت نمی کنید، وقت آن رسیده است که در تصمیمات خود تجدید نظر کنید و با یک شرکت معتبر استراتژی دیجیتال شریک شوید که نیازهای شما را درک کرده و انتظارات شما را برآورده می کند.

اجازه دهید به شما نشان دهیم که چگونه یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی و برنامه بازاریابی وب یکپارچه ایجاد کنید که سرنخ ها را به فروش تبدیل می کند.

نظر دوم می خواهید؟ هم اکنون با ما تماس بگیرید

چه چیزی در استراتژی بازاریابی عادل طالبی دیجیتال مارکتینگ شما گنجانده شده است؟

یک بسته جامع از منابع دریافت کنید

هنگامی که با ما شریک شدید، ما یک برنامه استراتژی بازاریابی کامل را در اختیار شما قرار می دهیم که مسیر روشنی را برای رسیدن به هدف شما ترسیم می کند، خلاصه اجرایی و ویدیویی را برای تیم شما برای بررسی:

بخش 1: نتایج و توصیه های کارت امتیازی

  • "کارت امتیازی بازاریابی" سفارشی با توضیح دقیق
  • اهداف برتر تجاری و حمایت از اهداف سطح 2

بخش 2: راه حل ها و طرح

  • راه حل های پیشنهادی
  • طرحی در مورد چگونگی دستیابی به راه حل ها
  • چه فازهایی را به چه ترتیبی توصیه می کنیم

بخش 3: کاربرگ و سرمایه گذاری

  • یک کاربرگ واضح در مورد استراتژی بازاریابی توصیه شده شما و اینکه چگونه عملکرد در هر کانال به دستیابی به هدف شما کمک می کند
  • عکس فوری یک صفحه ای
  • سرمایه گذاری برای اجرای طرح

 

یک شرکت استراتژی دیجیتال که ارائه می دهد

برند خود را تقویت کنید و مزیت رقابتی به دست آورید

برای استراتژی بازاریابی شرکتی خود به کمک نیاز دارید؟ چه صاحب یک کسب و کار استارتاپ، شرکت یا کسب و کار چند مکان باشید، یک مشاور استراتژی دیجیتال Thrive می تواند استراتژی های بازاریابی اینترنتی مناسبی را برای نیازها و خواسته های خاص شما ایجاد کند.

برای ارائه تصویری واضح از اینکه چگونه خدمات مشاور بازاریابی اینترنتی ما می‌تواند معیارهای موجود و جایگاه کلی شما در بازار را بهبود بخشد، در اینجا یک مرور کلی از آنچه در سال گذشته برای یک شرکت بازسازی ملک چندمکانی انجام داده‌ایم آورده شده است:

مطالعه موردی

آژانس استراتژی بازاریابی ما برای ایجاد و اجرای یک طرح بازاریابی فرانشیز کامل برای مناطق خدماتی منتخب مشتری مورد استفاده قرار گرفت. با پیروی از رویکرد اول استراتژی ما، مشاوران بازاریابی دیجیتال ما ممیزی بازاریابی دیجیتال گسترده ای را برای تعیین استراتژی بازاریابی حق رای مناسب برای هر مکان انجام دادند.

ما طرح بازاریابی فرانشیز را به فازهایی تقسیم کرده و بهینه سازی ها و به روز رسانی های لازم را انجام داده ایم. ظرف یک سال، در مجموع 89422 سرنخ در 180 مکان ایجاد کردیم و ترافیک ارگانیک مشتری را تقریباً 57 درصد افزایش دادیم .

 

در Thrive، ما بر این باوریم که بدون یک استراتژی بازاریابی شرکتی قوی، موفقیت شما به طور قابل توجهی به خطر می افتد. به همین دلیل است که ما بهترین تلاش خود را برای ارائه خدمات استراتژی بازاریابی انجام می دهیم که نتایج تجاری ارزشمندی ایجاد می کند.

در طول سال ها، ما تعهد خود را به ایجاد و پرورش روابط مشتری با یک برنامه بازاریابی اینترنتی قوی ثابت کرده ایم. ما نمونه کارها و فهرستی از مشتریان راضی برای کیفیت خدمات استراتژی بازاریابی دیجیتال و بهینه سازی سایت ما صحبت می کنند.

کشف کنید که چگونه مشاوران استراتژی بازاریابی اینترنتی ما پتانسیل چندین رهبر صنعت را آزاد کردند.

 

از طرف مشتری
"کاری که Thrive انجام می دهد این است که دانش عمیقی را به حساب ما می آورد. آنها تیمی دارند که در هر یک از خدمات دیجیتال بسیار عمیق هستند. وقتی نگرانی هایی دارید، افراد متعددی وجود دارند که می توانند برای رفع نگرانی ها به میز مذاکره بیایند. از پایگاه دانش آنها در مقابل آژانس دیگری که فقط یک یا دو نفر به شما می دهد. سطح دانش تیم مدیریت حساب برتر است. توانایی آنها در ارائه ایده های نوآورانه برای استفاده، آنها خارج از جعبه فکر می کنند و همیشه در حال برنامه ریزی هستند. آنها استعداد خود را کاملاً با حساب ما مطابقت می دهند."

 

 




:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: